1043 big

Lindsey Kelk

Volim New York

Štivo za bijeg od svakodnevnice ili kao utjeha nakon bolnog prekida

Marija Blažević Zalokar

"Volim New York" je debitantski roman Lindsey Kelk, koja se, prije nego se bacila na pisanje chick-lit uspješnica bavila pisanjem za djecu. Pisanjem se bavi od svoje šeste godine, kada je pročitala sve knjige koje je imala u sobi, pa je odlučila i sama nešto napisati. "Super heroj medvjedić" i "Tellinine pustolovine" nažalost nikad nisu objavljene. Premda je tržište u zadnje vrijeme zatrpano chick-lit romanima, "Ja volim New York" se svakako izdvaja kao jedna od boljih knjiga tog žanra.

Roman prati Angelu Clark, koja na vjenčanju svoje najbolje prijateljice otkrije da ju njezin dugogodišnji dečko vara. Da stvar bude gora, ispostavi se da je i njezina prijateljica dulje vrijeme znala za prevaru. Povrijeđena Angela napravi scenu na vjenčanju i slomi ruku mladoženji potpeticom svoje cipele. Nakon što je provela noć u hotelu sa svojom majkom, odluči se na nesvakidašnji potez – spakira se i odlazi u New York.

U New Yorku se Angela ubrzo počine osjećati kao kod kuće. Upozna simpatičnu recepcionarku Jenny, koja ima ambicije postati nova Oprah. Jenny, koja je i sama prošla kroz težak prekid, pomaže Angeli da se nosi s prvim danima tugovanja za bivšim dečkom.

Angela se, u društvu nove prijateljice, odlučuje za makeover i s novom frizurom, hrabrim stavom i željom da nadoknadi sve što si je uskraćivala dok je bila u vezi krene u osvajanje New Yorka.

Specifičnost romana "Ja volim New York" je ta da bi i bez ljubavne priče, koja je neizostavni dio romana ovoga žanra, to bila kvalitetna priča o ženi koja ponovo otkriva samu sebe. I ne samo da se otkriva, ona se i mijenja na bolje. Nakon promjene izgleda, Angela se počinje dobro osjećati u svojoj koži i kao posve nova osoba otkriva čari Velike Jabuke. S vremenskim i prekooceanskim odmakom, Angela uviđa da i nije na velikom gubitku zbog raskida dugogodišnje veze.

Lindsey Kelk otkriva da prejedanje sladoledom i plakanje nad sudbinom nisu jedine stvari koje žena može učiniti nakon ružnog prekida i, naravno, da se postupci koji se ponekad čine kao potpuna ludost mogu pokazati kao najbolje moguće odluke.

Ako ste nedavno prošli kroz bolan prekid, ili vam jednostavno treba bijeg od svakodnevnice "Ja volim New York" je savršeno štivo za vas. To vjerojatno nije knjiga koju ćete cijeli život pamtiti, i vjerojatno vam neće promijeniti život (osim ako i sami ne odlučite slijediti Angelin primjer), ali će svakako bit kvalitetna zabava u ovim vrućim ljetnim mjesecima. Ako ste siti od posla, dečka, muža, djece, pobjegnite na nekoliko sati u New York i upoznajte taj divan grad očima djevojke koja se odlučila odlično zabaviti.